Oldalak

2013. április 10., szerda


WorldVentures Hungary

A WorldVentures utazásokkal foglalkozó vállalat, mely vezető szerepet tölt be a milliárdos üzletágban. A cég központja az Egyesült Államokban, Texas-ban található, de értékesítése az egész világra kiterjed.
A név a World, mint világ és az Adventures, mint kalandok kifejezésekből álló szójáték, melyet lefordítva azt jelenti: Kalandozások a világban.
A WorldVentures inspirációja Wayne Nugent és Mike Azcue nevéhez fűződik. Ők voltak, kik kihasználva az internetben rejlő lehetőségeket és a direct marketing erejét egyesítve újat és innovatívot tudtak alkotni a piacon. Célkitűzésük volt, hogy a WorldVentures a szabadidős utazási iparágban világszerte piacvezető vállalattá váljon.
A 2005-ben alakult WorldVentures alig négy év alatt az egész világot lefedte, ajánlatai már számos országban elérhető. Ehhez a terjeszkedéshez hozzájárult az is, hogy megnyerték az iparág több nagy múltú, kiváló vezetőjét, akiknek több évtizedes tapasztalat garanciát jelent a szakértelemre és a professzionális kiszolgálásra.
A WorldVentures 2007-ben egyesült Amerika negyedik legnagyobb utazásszervező cégével, a Rovia-val. Ezt követően már együtt szervezik a luxusutakat, ahol a Rovia munkatársai végzik az utak foglalását és előkészítését, míg a tagoknak csak pár gombnyomással kell a rendelésüket leadniuk.
A WorldVentures forgalma folyamatosan nő, így a negyedik év végére árbevétele meghaladta a 250 millió dollárt. A klubnak már több mint hatszázezer tagja van, így a hatalmas alkupozíció révén vált elérhetővé, hogy az Álomutakat a klubtagoknak hatalmas kedvezményekkel tudja kínálni.
Ezen kíváló szolgáltatásnak köszönhetően a tagok több mint 90%-a egy év után is aktívan igénybe veszi az utazási szolgáltatásokat.
A vállalat 2007-ben megvásárolta Amerika negyedik legnagyobb online utazásszervező cégét, a Roviát. Azóta saját tulajdonban szervezik a luxusutakat, és a Rovia munkatársai végzik az utak foglalását és előkészítését, a tagoknak csak a megrendelést kell elvégezniük.
A WorldVentures forgalma a megalakulás óta töretlen fellendülést mutat, a negyedik év végére az éves árbevétele meghaladta a 250 millió dollárt.
A klubnak mára több mint hatszázezer tagja van, így vált lehetségessé, hogy a vállalat által szervezett Álomutakat a klubtagoknak szó szerint álomárakon tudják biztosítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése